vineri, 30 mai 2008

Parcul Crang din Buzau

Iubesc acest parc, ieri am avut putina treaba prin oras si dupa-amiaza ne-am dus in parc sa ne plimbam, sa ne relaxam
La intrare in parc
1



Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Un copac frumos cu o casuta pentru pasarele

Photobucket


Photobucket


Photobucket

Si eu nu m-am putut abtine sa nu ma dau in leagan, ador sa ma dau pana nu mai pot

Photobucket


Photobucket

Mergem si dam de batranei care isi pierdeu timpul jucand sah si remy

Photobucket
Iar o casuta dar in alt pom

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Alt loc de joaca pentru copilasi, foarte frumos totul din lemn

Photobucket


Photobucket
hihii ce tare

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Un foisor

Photobucket
Canapea, aproape de lac

Photobucket
Si fotografii cu lacul

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket
ia ce frumoase sunt scaunele astea astea, exact pe marginea lacului

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket
Mi-am racorit putin manutele in apa asta :D

Photobucket


Photobucket
Si-un con in doua ipostaze :))

Photobucket


Photobucket
Un copac tare interesant, se lugise deasupra lacului

Photobucket

Nu-s facute in Photoshop, asa de frumos se vedea luciul apei

Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket
Si-o floricica pentru toti :)

Photobucket
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

9 Comments:

criss said...

Buna Iza,
dar parcul asta este minunat....ma bucur mult ca ai facut pozele astea....cand am sa trec prin Buzau, am sa-l vizitez si eu..care sunt o pasionata de natura si, in special, de parcuri.
Te pup mult si urmaresc mereu pozele tale,
Cristiana.

Isabela said...

Criss ma bucur ca-ti plac pozele :)
Da parcul din Buzau e foarte mare si foarte frumos amenajat. De primava pana toamna tarziu e pur si simplu minunat.

Si eu te urmaresc, puup

Anonim said...

Cel mai frumos parc din Romania!

Isabela said...

Iulia eu as zice unul dintre cele mai frumoase si curate de la noi.

isabel mihael balta said...

Sunt niste poze exceptionale care surprind foarte bine frumusetile vietii.Succes in continuare si asteptam poze noi la fel de bine realizate.Sa ne putem bucura si noi de ceea ce nu ajungem sa vizitam, timpul a ajuns din pacate destul de scurt sa ne putem bucura cu adevarat de viata.Dar probabil ca aceasta criza ne va oferii posibilitatea sa ne bucuram de ceea ce este cu adevarat frumos in viata.

Isabela said...

Isabel mersi de vizita si ma bucur nespus ca ti-au placut fotografiile. Cum da coltul ierbii, ies cu aparatu si incep iar la fotografiat. te pup

isabel mihael balta said...

Buna!Cand o sa am mai mult timp o sa dau o fuga la Moieciu de sus sa va aduc ceva bucurie in viata.Acolo am intilnit niste peisaje senzationale , o intrepatrundere a lumii moderne cu o lumea ireal de frumoasa si din pacate uitata de lume , aceea a vietii la tara la bunici.Asta ca si cei care nu s-au putut bucura de vacante la tara sa simta macar prin fotografie o lumea frumoasa dar din pacate apropae pierduta.Adevarul este ca avem o tara ce greu o poti cuprinde intr- o singura viata de om.iti doresc succes!

isabel mihael balta said...

buna!Daca am putin noroc sau mai mult ...poate am sa reusesc sa va prezint niste poze dintr-un peisaj mirific , acolo unde modernismul se intrepatrunde cu vechile obiceiuri si traditii unde poti sa simti cu adevarat ca traiesti un sat tare drag mie , e care il vizitez de aproape 35 ani , din "timpuri memorabile" si anume satul Moieciu de sus , jud. Brasov.Pina atunci iti doresc succes ,si spor la treaba.

Anonim said...

Foarte dragute pozele. Am haladuit 4 ani prin el. :)

Blog Widget by LinkWithin