sâmbătă, 21 iunie 2008

Roma - Colosseum


L-am vizitat de atatea ori si de fiecare data mi se pare diferit, e superb, cand te gandesti cata lume a trecut pe acolo acum mii de ani, parca ti se face piele de gaina, brrrr
Iesim de la gura de metrou si se vede imediat Closesumul

34
Si ne plimbam incet pe langa el.
Turisti o multime, aglomeratie mare, mai ales acum ca vine Pastele, o sa fie nebunie
Seara nu va mai zic cum e, am niste filmulte super

35

36


37


38


39

40


41
Si printre frunze de dafin

42

43
Sambata seara cand am trecut pe acolo, era imprejmuit cu niste gardulete pentru Maratonul de duminica dimineata Maratona della città di Roma, nu am reusit sa ajungem, am fost puturosi, ne-am trezit tarziu, am vizionat la tv cine a castigat.
Dar i-am intalnit prin oras pe ei care au participat, ii recunosteai ca erau inveliti in niste folii de aluminiu auriu
Again Colosseumul vazut din parcul de vis-a-vis

44

Parcul
45

Un lup, un catel, nu stiu ce e :P

46
Am baut rapid iar un espesso si la drum iar

47


48

Am trecutm peste un pod si am luat-o Via Cavour

49


50
Pe pod erau niste tineri care aveau o sedinta foto. Saracele fete, erau la cracii goii si batea un vant

51
Si o luam la pas incet, printre case vechi, frumoase

52


53



54


55
Si o vitrina unde erau tot felul de forme de sticle, umplute bineinteles cu Limoncello

56
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

0 Comments:

Blog Widget by LinkWithin