miercuri, 25 iunie 2008

Roma - Piazza Colona, Pantheon-ul, Colosseum-ul noaptea

Piazza Colona

Galeria Albero Sordi

Si Banca Comerciala Italiana

Fantana din Piata Colona

Photobucket

Photobucket
Si o luam la pas printre stadute frumoase, mergem linistite si admiram agitatie din jurul nostru

Photobucket
Dam de un magazin frumos cu tot felul de masti, suveniruri.....

Photobucket
Domnul facea niste chestii interesante din frunzele acestea

Photobucket

cat am putut sa beau :P

Photobucket

Standuri cu tot felul de vederi, carti, calendare, tot ce vrei

Photobucket
Si dansa era in fata unui magazin, lu mama ii era frica sa se aseze langa ea, daca iese cine din ea si o sperie

Photobucket
Si ajungem la atelierul batranului Gepeto
La intrarea in magazin ne intampina Pinocchio pe bicicleta
Magazinul era plin cu tot felul de jucarii, creioane, ceasuri...... toate de lemn

Photobucket

Si aici batranelul in plina munca, pe masuta era o fetita, prieteana lu Pinocchio?

Photobucket
Cata sticla de mare de vin era la intrarea unui restaurant

Photobucket
Ei si am ajuns si la Pantheon, o minunatie, am ramsa cu gura cascata, parca ajunsesem pe alta lume, frumos de tot, cat de bine s-a pastrat dealungul timpului .
Foto n-am facut mai deloc, mi se descarcase bateriile de la camera , muream de nervi
Aici cupola, este o gaura in ea pe unde nu ploua niciodata, din cauza curentilor creati acolo sus

Photobucket
Monumentul Vittore Emanuelle

Photobucket

Si termin de unde am plecat, adica Coloseum-ul, unde s-a dat startul maratonului
Photobucket
In Vinerea Mare, a Pastelui Catolic, am fost la Coloseum unde Papa trebuia sa tina o sluja si cu o procesiune speciala, adica asa trebuia sa fie, mi-a povestit cineva ca inainte vechiul Papa, avea un drum special de la Coloseum pana la Vatican in care cara o cruce in spate, pentru a retrai momentele de chin si indurare a lui Iisus Cristos
Dar din cauza ploii, care nu se mai oprea deloc, Papa nu a mai facut aceasta procesiune, a stat sus pe un deal, de unde se vedea totul, sub un cort bineinteles si de acolo a facut slujba. Mai mult a vorbit, dar foarte putin, era obosit.
Mie nu prea mi-a placut, nu e ca la noi, imi place de Prohodul Domnului, in acea seara Papa a rostit o rugaciune si s-a rugat pentru cei care au murit acum sute de ani in bataliile care s-au facut in Coloseum.
Totusi a fost si ceva frumos, s-a scos din interiorul Coloseum-ului cruce pe care era rastignit Iiisus Cristos.
Pozele sunt nereusite , ploua incredibil de mult si era si foarte frig.

Photobucket

Am fost cu masina, pe care am lasat departe, erau inchise multe stazi si am luat-o cu piciorul.Ne apropiem de Coloseum, masini multe de carabinieri, salvare, televiziune

Photobucket
Si noi cred ca am dat de vreo 2 ori ocolul la Coloseum pana am asit un loc sa vedem si noi ceva, dar a fost bine asa ca ne-am plimbat ca n m-ai simteam frigul
Ia uiati cata lume, doar jos in fata Coloseum-ului, era mulata si pe dealurile din imprejurimi, unde am stat si noi In stanga, dar nu se vede prea bine, era o cruce facuta din lumanari, foarte frumos

Photobucket

Si inca una cu Coloseum-ul , dupa care am plecat acasa

Photobucket

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

0 Comments:

Blog Widget by LinkWithin