joi, 17 iulie 2008

Roma - Villa Borghese, part I

O explozie a naturii, exact in centrul Romei.
Inainte de a intra in Villa Borghese se trece printr-un parc frumos
Defapt totul este inclus intr-un Bio Parc in care fac parte toate astea si Gradina Zoologica.






























Si de aici intram in Villa Borghese, fotografiile care le-am facut eu nu arata nici 1% din frumusetea care este acolo.
Am prins si lamaii infloriti, un miros dumnezeiesc
Trandafiri de toate culorile si alte flori, un loc mai bun de realx nu cred ca exista


















Puteai sa iei trenuletul si sa te plimbi cu el , iti facea turul parcului.




Si aici am stat noi putin pe iarba








Nu am intrat de data asta in Bio Parc, urmeaza, am stat afara si am admirat broscutele







Ne-am intors inapoi la Villa Borghese si am admirat floricele astea
























Si acasica

*****

0 Comments:

Blog Widget by LinkWithin