sâmbătă, 31 mai 2008

Roma, aprilie 2007

Prima noastra vizita la roma, a fost anul trecut pe 8 aprilie, exact de Paste. S-a numerit la fix sa se sarbatoreasca amandoua sarbatorile odata, cel Catolic si cel Ortodox.
Asadar am avut zbor exact de Pasti la 8 dimineata.
Era un cer superb :)

In jur de ora 11 dimineata am sosit acasa la ai mei, am luat cu totii masa de Pasti, ciocnit oole si mancat drob :P si am plecat prin oras.
Am oprit la Basilica San Paolo, care e si foarte aproape de noi.




Piramida din mijlocul strazii :), e si statia de tren Piramide.

Una dintre cele 13 intrari in Roma

Frumos, cald, verdeata multa :)

Si ne indreptam catre batranul Colosseum :D, aici se vede din masina.

Pentru prima data, mi s-a parut foarte impresionant, am ramas fara cuvinte, nu-mi venea sa cred ca-l vad :P



Centurioni :)

O trasura


Lume multaaaa, doar era Pastele :D

Langa Colosseum este si Forumul Roamn.
Nu mai stiu in ce parte am intrat, eram asa de bulversata de peisaje incat nu am mai fost atenta :P

Aici parca pe timpuri a fost o inchisoare
Ruine, ruine si iar ruine, impresionant de frumos :)









Hihiii am prins si un centurion in poza

Monumentul Vittore emenuelle

Gelata, cea mai buna :P

Fontana di Trevi

Daca ajungeti vreodata la ea, trebuie sa va intoarceti cu spatele sa aruncati o moneda si sa va puneti o dorinta. Pe langa dorinta pe care v-ati pus-o va va mai indeplini si inca ceva, sa reventi din nou la Roma, mie mi s-a indeplinit :P



O statuie vie :D

Unul din oole nostre de Pasti. Da stiu sunt imense :)))

Mr.Bean>s Holiday, fatau lui te faci sa mori de ras :))

Di nou Vittore Emanuelle

Si in drum spre Vatican


Castelul Sant Angelo si apa Tevere.

Piaza di Popollo


Iar o statuie vie

La intrare in Piaza San Petro din Vatican am dat de dansii :D

Eu
Una dintre fantanile din Piaza

Si ne indreptam spre Basilica San Petru


Ei si eu cu mama am urcat in Cupola Vaticanului, de pe traseu :))




Privelistea era minunata

Spre statul Vatican

Eu si mama

Si cateva foto din interior





Mareaaaaaaa
Ostia Centru
















Si cam atat, asta a fost vacanta noastra de doua saptamani la Roma, nu am vizitat prea mult, dar tot ce am vazut mi-a placut maxim.
E un oras minunat, de la mancare, stil de viata, la arhitectura, totul e superb.
Poze din avion de la plecare.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

0 Comments:

Blog Widget by LinkWithin