sâmbătă, 21 iunie 2008

Roma - Piaza Emanuelle din Centrul Romei


Acum mergem pana in centru Romei, la Piaza Emanuelle.
Poze din masina de pe autostrada Colombo
Scuzati pozele, sunt cam tremurate si parprizul masinii era murdar

57

58

59

60

61

62

63

64
Aici deja suntem aproape, printre cladiri vechi, frumoase.
65
Poarta Maria Magiore, daca nu ma insel

66

67
Si intram in piata, aici pescarime de toate neamurile, cu mirosul specific
Noi am luat rapid niste crap si ton

68

Scoici......

70


71


72

ERau toate neamurile de peste, ia ce bulbucat e asta

73

74


75


76


77


78
Of course ca era si un magazin cu produse romanesti

79

Ia ce dovlecei mari :D

80


81
Felii de dovleci si alte legume
Pentru fotografi era raiul pe pamant la atatea fructe si legume, dar noi nu prea am avut mult timp la dizpozitie sa stam, am facut pe fuga cumparaturi si poze

82


83

Sa termin cu plimbarea din piatza
Poze la intoarcere, tot de pe audostrada Colombo, inca odata scuze ca sunt din masina si-s cam miscate
84

85

86

87

88

89


90
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1 Comment:

Anonim said...

Frumos ..dc nu iti pui si tu pozele pe www.webshots.com ..uite cum am eu www.webshots.com/user/EduardPeter

Blog Widget by LinkWithin